باتری سامسونگ A50

باتری سامسونگ A50

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

باتری سامسونگ A50
بازدید : 148

در ساخت باتری a50 همانند سایر باتری های موبایل از فناوری لیتیومی استفاده شده و بطور دقیق تر، لیتیوم پلیمری است. باتری سامسونگ Galaxy A50 جدانشدنی بوده و در شرایط اضطراری نمی توانید از باتری زاپاس استفاده کنید. قابلیت فست شارژ نیز برای گوشی a50 در نظر گرفته شده که 15 واتی بوده و در سطح یک گوشی میان رده مناسب است. استفاده از تراشه Exynos 9610 در مصرف پایین شارژ و دوام بالای باتری سامسونگ a50 تأثیرگذار بوده است.

ظرفیت باتری سامسونگ A50 در سطح این گوشی بسیار مناسب بوده و 4000 میلی آمپر ساعت عنوان شده است. باتری سامسونگ گلکسی A50s به عنوان دیگر هم نسل این باتری ، به همین میزان ظرفیت داشته و کیفیت نزدیکی به هم دارند.

این باتری سامسونگ هنگام وبگردی نیز تا 12 ساعت و 16 دقیقه دوام آورد که عملکرد بسیار مناسبی محسوب می شود. در آخرین بخش نیز میزان استقامت این باتری سامسونگ a50 فونی شاپ هنگام مشاهده فیلم و ویدیو از حافظه داخلی گوشی، 15 ساعت و 49 دقیقه محاسبه شد. بطور کلی می توان گفت باطری سامسونگ گلکسی آ 50 هنگام استفاده معمول و نه بیش از حد، به راحتی بیش از یک روز دوام خواهد آورد. همچنین انواع لوازم جانبی و قطعات موبایل و همچنین شارژر اصلی سامسونگ a50 در فروشگاه فونی شاپ موجود می باشد که در صورت تمایل میتوانید خریداری نمایید.



نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 17 مهر 1401 ساعت : 22:38
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید